לקוחות קוסמטיקול

השירות שמציעה קוסמטיקול מתאים לכל אחת ששומרת על המראה המטופח ומעריכה טיפוח ואסטטיקה. אבל - יש זמנים, מקרים ואריועים ששירות עד אליך מתאים במיוחד. רבות מלקוחות קוסמטיקול נעזרות בשירות ורבות מהן מוצאות בשירות נוחות, יעילות, פינוק ו/או כיף.

נשים בהריון, בשמירת הריון ואחרי לידה
באפשרות קוסמטיקול לשלוח קוסמטיקאיות למתן טיפולים גם בבתי חולים (מחלקת יולדות, מלוניות וכיו"ב).
 

כלות ומשפחת הכלה
ביום המאושר בחייך את לא צריכה להתרוצץ בין הפדיקוריסטית למניקוריסטית למאפרת... כולן יכולות להגיע אליך הביתה ולהכין אותך ברוגע להיות הכי יפה ומטופחת שיש. המאפרות שלנו כולן בעלות נסיון רב באיפור כלות וכמובן שניתן יהיה להכין לאירוע באותה הזדמנות את המלוות שלך ובנות המשפחה הן מבחינת הטיפוח הכללי (פדיקור, מניקור, הסרת שיער בשעווה) והן מבחינת האיפור לאירוע. נשמח לקחת חלק ביום המרגש בחייך ואנו מבטיחים לעשות זאת במסירות, מקצועיות ואהבה רבה. 


סלבס, ידוענים ואנשים בתעשיית הבידור
קוסמטיקול הינו שירות VIP לכל דבר. שירות עד אליך המבטיח פרטיות מירבית. כמובן שקוסמטיקול מבטיח לשמור על דיסקרטיות וסודיות מלאים עבור כל לקוחותינו. בנוסף, קוסמטיקול מגיע עד אליכם - לסטים, לוקיישנים, חדרי ההלבשה וכיו"ב.


מפיקים, סטייליסטים, מארגני ומעצבי הפקות ואירועים
קוסמטיקול הוא עוד שירות VIP להעניק ללקוחותיכם לקראת האירוע, הצילומים וכיו"ב. קחו אותנו בחשבון כשאתם צריכים לדאוג לענייני הקוסמטיקה והאיפור להפקות, תצוגות, אירועים... אנו מתורגלים בהגעה לכל מקום, בכל זמן, עם כל הציוד ולבצע עבודה מקצועית מהשורה הראשונה.

הפעלות כגון ימי כיף בחברות, מסיבת רווקות, מסיבת יום הולדת לילדות, ערבי נשים וכיו"ב

קוסמטיקול כהפעלה לאירוע, מפתיע את כל המשתתפים בחוויה כיפית. גלו את ההפעלות של קוסמטיקול או צרו איתנו קשר ונארגן הפעלה מיוחדת לאירוע הבא שלכם.

לנשים כמתנה ליום האהבה, יום הולדת, יום נישואין ויום האם
קוסמטיקול הינו רעיון יחודי, חדשני ומפנק למתנה למישהי אהובה ביום משמעותי בחייה.  ראו חבילות ומתנות או צרו איתנו קשר ונארגן חבילה מיוחדת.


נערות בת-מצווה או כטיפול יופי ראשון
את בתחילת דרכך כאישה ולכל אישה יש סודות יופי וטיפוח אישיים. אנו בקוסמטיקול נעזור לך לגלות את שגרת הטיפוח האישי שלך בסבלנות ופרטיות.

תיירות
קוסמטיקול מגיע גם עד לחדרים בבתי המלון.


נשות המגזר הדתי
קוסמטיקול הינו שירות דיסקרטי באופן מלא.

אנשים במצבים סיעודיים או אשר מרותקים לביתם
קצת טיפוח ופינוק יכול להעניק המון אושר ועזרה למי שמרותק לביתו מכל סיבה שהיא. קוסמטיקול מגיע גם לבתי חולים ובתי אבות.

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר