דף הבית >> מאמרים >> הדבקת ציפורניים >> הדבקת ציפורניים
 
 

 

הדבקת ציפורניים
הדבקת ציפורניים

הדבקת ציפורניים הינה שיטה נוחה וקלה לטיפוח של כף היד הנשית, והיא מבוקשת על ידי נשים רבות בארץ.
 

הדבקת ציפורניים מתאימה לנשים אשר אינן מעוניינות להתחייב לציפורניים מלאכותיות לזמן רב יותר (למשך באמצעות בניית ציפורניים) או שאינן יכולות לאפשר לעצמן ציפורניים ארוכות באופן יומיומי, בשל אופי עבודתן.
 

בנוסף, ישנן נשים שמאמינות שבניית ציפורניים מחלישה את הציפורניים ולאחר זמן ממושך של טיפולי בניית ציפורניים הציפורניים האמיתיות שגדלות מתחת לבניית הציפורניים נשברות ויש צורך בגדילה והתחדשות פעמים רבות עד שהציפורניים מתחזקות שוב.הדבקת ציפורניים פותרת את ההתלבטות:

הדבקת ציפורניים לא נעשית לזמן ארוך אלא לתקופה עד שכל הציפורניים תיפולנה. אין בעיה של החלשות הציפורניים בשיטת הדבקת ציפורניים.

 

הדבקת ציפורניים מתאימה למעשה גם לנשים אשר מעוניינות ללכת עם ציפורניים מושקעות ויפות רק למספר ימים או לקראת אירוע מסוים באופן חד פעמי.

ניתן להתאים ציפורניים מודבקות בשיטת הדבקת ציפורניים לחליפה שתילבש בארוע או לקשט את הציפורניים בקישוט מיוחד.

 

הדבקת ציפורניים היא שיטה קלה מאוד וניתן אפילו לעשות הדבקת ציפורניים לבד בבית.

יש לשים לב שנשים שאינן מנוסות בהדבקת ציפורניים עלולות להחמיר את המצב ולכן תמיד עדיף לפנות למניקוריסטית או לבונת ציפורניים שמנוסה בשיטת הדבקת ציפורניים.

 

בעיקרון, אם הדבקת ציפורניים נעשתה על ידי מניקוריסטית או בונת ציפורניים מיומנת, אין סיבה שציפורניים מודבקות תיפולנה או תישברנה לפני הזמן.


מחירי הדבקת ציפורניים אינם גבוהים במיוחד ונעים בין 100-150 ₪.

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר