פדיקור רפואי לסוכרתיים

סכרת היא מצב של חוסר איזון ברמות הסוכר דם.

 

מצב זה נגרם בשל חוסר בהורמון האינסולין עקב שיבוש במנגנון המווסת את הפרשת האינסולין מהלבלב או בשל שיבוש ביכולתו של הגוף לנצל את האינסולין שנוצר.

 

הטיפול ברגלים של חולי סכרת באמצעות פדיקור רפואי חשוב מאוד, היות ולחולי סכרת נטיה לפגיעה בעצבי הרגל, להתפתחות של טרשת עורקים ולפגיעה באספקת הדם לרגליים. לכן – במיוחד חולי סכרת חייבים לשמור על כפות הרגליים מפני זיהומים ופצעים בשל תהליכי הריפוי הממושכים. 

 

על חולי סכרת לשים לב בעיקר לטיפול ביבלות, גזירת הציפורנים באופן שימנע חדירת הציפורן לעור (דבר שעלול לגרום לדלקות ולזיהומים) ומניעת היווצרות פטריות.

 

לצורך השמירה על בריאות כף הרגל מומלץ לחולי סכרת  הן לשמור על ההגיינה הבסיסית של כף הרגל והן לקבל טיפול פדיקור רפואי באופן קבוע ורציף.

 

חשוב שטיפול פדיקור רפואי יבוצע באמצעות איש מקצוע- פדיקוריסט/פדיקוריסטית מקצועית אשר מומחית בטיפול בחולי סכרת.

 

בצוות של קוסמטיקול נמצאות פדיקוריסטיות רפואיות אשר מוכשרות על ידי האגודה הישראלית לסכרת לטיפול בכף רגל סכרתית. 

 

 


פדיקור לחולי סכרת


ראה גם מאמרים:
 

סוכרת: פדיקור רפואי לסוכרת

פורסם ב: 04/07/2012
טיפול פדיקור רפואי לסוכרת על ידי פדיקוריסטית רפואית מוסמכת לטיפול נכון ביבלות, שמירה על הגיינת כף הרגל והפחתת התפתחות זיהומים ופצעים.
המשך לקרוא »

סוכרת - טיפול כף הרגל

פורסם ב: 04/07/2012
מומחים ממליצים לחולי סוכרת להקפיד על טיפול נכון בכף הרגל. המועצה הבינלאומית לסכרת פיתחה סדרה של המלצות לטיפול בכף הרגל לאנשים חולי סוכרת.
המשך לקרוא »

מחלת סוכרת - איבוד גפיים תחתונות

פורסם ב: 04/01/2012
מתוך מאמר מאת ארגון הבריאות העולמי אודות איבוד גפיים תחתונות באופן לא מוצדק: עם טיפול בסיסי, יותר מ-80 אחוז מכל סיבוכי כף הרגל הסוכרתית היו נמנעים.
המשך לקרוא »

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר