פדיקור בהריון - מותר?

לא ברור מה גורם לנשים להרגיש כל כך הרבה יותר יפות וכל כך טוב עם עצמן כאשר אצבעות הרגלים שלהן מסודרות למישעי ומשוחות בלק צבעוני. מה שבטוח הוא שפדיקור אכן גורם לנשים להרגיש טוב עם עצמן ועם המראה שלהן. הרגשה זו חשובה במיוחד בזמן ההריון – בין אם בחודשים הראשונים של ההריון ובין אם בחודשים האחרונים כאשר כפות הרגלים כואבות ולפעמים נשים בהריון מתקדם לא יכולות לטפל בכפות הרגלים שלהן או אפילו לגזוז ציפורניים ברגלים בעצמן. אין ספק – טיפוח בהריון תורם למצב רוחה של האישה ההרה וגורם לה להרגיש טוב יותר לגבי המראה שלה.


שמירת הריון גם היא יכולה לפעמים ליצור מצב של חוסר נוחות אצל האישה וחוסר יכולת לטפח את עצמה. במצב זה ברור שפדיקור יכול לשפר ולו במעט את מצבה.


נשאלת השאלה  - האם פדיקור בהריון הוא בטוח?


התשובה היא -  כן! פדיקור בהריון ובמיוחד בטרימסטר האחרון יכול באמת לעשות נפלאות לרגלים הכואבות, להוריד נפיחות ברגלים, לעודד את זרימת הדם ובאופן כללי לגרום לך להרגיש טוב יותר.


חשוב מאוד עם זאת להקפיד שהפדיקוריסטית לא תעסה את כף הרגל בזמן הפדיקור ובמיוחד בנקודה שבין הקרסול והעקב שכן נגיעה לא מנוסה באזור זה עלולה לעודד ולגרום לצירים. כמו כן חשוב, כמו שחשוב בכל עת ולא רק בהריון, להקפיד על בדיקת הפדיקוריסטית או סלון היופי שם מקבלים את הפדיקור. חשוב לבדוק שהפדיקוריסטית אכן מוסמכת (במיוחד אם הפדיקור הוא פדיקור רפואי), שכלי הפדיקור עוברים חיטוי ושהמקום (אם מדובר בסלון יופי) נקי. כמו כן חשוב שהמקום בו מתבצע הפדיקור יהיה מאוורר ושהריחות בו יהיו נעימים.



לסיכום, פדיקור בהריון מותר ואף מומלץ אולם חשוב להפעיל את ההגיון ולבדוק היטב איפה ואצל מי עושים את הפדיקור.



פדיקור מקצועי ואיכותי לנשים בהריון. נבוא אליך עד הבית עם כל הציוד הנדרש ונפנק אותך!
 

צלצלו עכשיו 077-5561056
 

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר