נשים בהריון: 5 טיפים לטיפוח מפנק

 

יתכן שאף לפני שגילית שאת בהריון אנשים העירו לך שאת "זוהרת". ההריון "מוציא" מנשים את יופיין הטבעי ועל אף שהמשקל העולה והבטן הגדלה של נשים בהריון עלולים להיות מתסכלים לפעמים, קחנה את הזמן ונצלנה את ההזדמנות להנות מהדברים הנפלאים שקורים לגופכן בזמן ההריון.

תתפלאו – דווקא בהריון - יקח לכן חצי מהזמן להשיג מטרות שאתן מנסות להשיג בכל מקרה בזמנים שאינכן בהריון! הזוהר הטבעי של גופכן נובע בין היתר מכך שגופן של נשים בהריון עובד שעות נוספות ביצור אספקת דם לשניים (לך ולעובר). אנו נציג 5 טיפים עבור נשים בהריון שנועדו לעזור לכן לעבור תקופה זו באופן הכי מטופח ומפנק שאפשר...
 

טיפ מס' 1:
על מנת שעורך ישמור על זוהרו – דאגי למרוח קרם גוף או תחליב גוף כל יום וכן למרוח פילינג פעם או פעמיים בשבוע.
 

טיפ מס' 2:
דאגי למרוח קרם הגנה בכל יום. עורן של נשים בהריון נוטה להיות רגיש מאוד וזקוק להגנה נוספת מקרני השמש.
 

טיפ מס' 3:
אולי תשימי לב בהריון שציפורנייך גדלות במהירות רבה יותר מהרגיל. זה נהדר, אלא שלפעמים הציפורנים גדלות מהר יותר מקצב מריחת הלק שלך. בזמן ההריון שיקלי למרוח צבעי לק בהירים מאוד או עדינים או אולי אפילו לק שקוף כדי לטשטש את העובדה שהלק אינו מכסה את כל שטח ציפורנייך.
 

טיפ מס' 4:
המראה הטבעי טרנד מאוד עכשיו. שקלי להשאיר את ציפורנייך קצרות ומרובעות כאשר רק הקצוות מעט מעוגלים. שיוף באופן זה יחזק את ציפורנייך וימנע מהן להיסדק במהלך ההריון.
 

 

טיפ מס' 5:
אם ברצונך לקבל מניקור מלא, דאגי כל יומיים למשוח את הציפורניים בשכבה נוספת של לק שקוף מחזק כדי לשמור על הציפורניים. זה ישמור על המניקור ואם תרצי להחליף את צבע הלק תוכלי לחזור למניקוריסטית למיני מניקור או מריחת לק בלבד במקום לחזור על כל תהליך המניקור מחדש.
 

כמובן שהטיפים הנ"ל נכונים אף יותר לנשים במצב של שמירת הריון אשר זקוקות יותר מכולן לטיפוח מפנק.



טיפוח מקצועי ואיכותי לנשים בהריון - נבוא אליך עד הבית עם כל הציוד הנדרש ונפנק אותך!
 

צלצלי עכשיו 077-5561056

 

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר