מסיבת רווקות לדתיות – אחוות נשים וטיפוח


מסיבת רווקות לדתיות לא שונה בהרבה ממסיבת רווקות לחילוניות עם ההבדל הקטן אחד – נושא המסיבה הוא בדרך כלל צנוע יותר ולא נהוג להזמין אטרקציות כגון סקסולוגית וחשפן. לכן - חשבנו על הרעיון המושלם למסיבת רווקות לדתיות: מסיבת יופי שבה ינתנו טיפולי פדיקור או מיני פדיקור, מניקור או מיני מניקור ואף טיפולי פנים קצרים לכלה וחברותיה. בכך תשיגו 2 מטרות: הראשונה היא כמובן ערב כיף איכותי ומגבש עם החברות והשניה ולא פחות חשובה, היות ובדרך כלל החתונה קרובה מאוד בזמנים למסיבת הרווקות, הכלה תקבל טיפול שבלאו הכי היתה זקוקה לו לפני החתונה וכך גם חברותיה אשר בדרך כלל לפחות מסדרות את ציפורניהן לפני הארוע בגדול.


איזה פעילויות אנחנו מציעים למסיבת רווקות?

קיימות שתי אפשרויות ידועות לארגון מסיבת רווקות שהיא כולה מסיבת יופי: הראשונה היא ערב שמבוסס כולו על טיפולי יופי לבנות (כאמור: מיני פדיקור, מיני מניקור וכיו"ב...) השניה היא סדנת יופי. בדרך כלל מדובר בסדנת איפור אשר כוללת הדרכה פרונטלית הנמשכת כ20 דקות ולאחר מכן הדרכה מעשית וייעוץ לכל אחת מהבנות (כאשר הדגש הוא כמובן על כלת השמחה – הכלה עצמה).


את הסדנה אנו בונים לפי דרישת הבנות ולפי העניין המרכזי שלהן (למשל, ייעוץ בנושא איפור יומיומי או ייעוץ בנושא איפור ערב).

 

טיפולי יופי או סדנת יופי?

אם הבנות בחרו באופציה הראשונה ה"מעשית" יותר למסיבת הרווקות, הקוסמטיקאית תגיע עם כל הציוד הנדרש לצורך מתן הטיפולים לרבות מגוון מכובד של גווני לקים. משך ממוצע של מסיבת רווקות מסוג זה הוא בדרך כלל כשעתיים וחצי אך כמובן יכול להימשך יותר אם קיים ביקוש לטיפולים מצד הבנות ואם מדובר במסיבת רווקות שבה משתתפות רבות.


אין ספק שבין אם בחרתן במסיבת רווקות מסוג "טיפולים" או במסיבת רווקות מסוג "סדנת יופי" מדובר במסיבת רווקות נעימה, מגבשת ובעיקר מטפחת.

 

הזמיני אותנו ונארגן לך מסיבת רווקות מטפחת וכיפית  - נבוא אליך עד הבית עם כל הציוד הנדרש ונפנק אותך ואת חברותיך!
 

צלצלי עכשיו 077-5561056

 

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר