דף הבית >> מאמרים >> הריון ולידה >> שמירת הריון
 
 

 

קוסמטיקה בעת שמירת הריון

שמירת הריון הוא מצב שבו אישה הרה מוגבלת משמעותית עקב סיכון לה או לעוברה. ההחלטה על שמירת הריון מתקבלת על ידי הרופא המטפל והוא יכול להחליט על שמירת הריון כאחת החלופות הבאות:

 

  • שמירת הריון בבית חולים – הכוונה לאשפוז והשגחה רפואית צמודה בבית החולים;
  • שמירת הריון בבית – במצב זה האישה מרותקת לביתה כדי לצמצם את המאמץ המוטל עליה;
  • שמירת הריון חלקית – צמצום מספר שעות העבודה של האישה כדי לאפשר לה שעות מנוחה רבות יותר.

 

מצב של שמירת הריון הוא לא "פיקניק", במיוחד לנשים שרגילות להיות עסוקות בין אם בעבודה ובין עם הילדים. קיימים הרבה טיפים לנשים בשמירת הריון, בין אם להרבות בקריאת ספרים, לכתוב בלוג באינטרנט, להשתתף בפורומים ובעיקר לנוח!

 

ובכל זאת נשאלת השאלה איך שומרים על טיפוח מינימלי בזמן שמירת הריון שהרי אסור לך לזוז מהמיטה???

 

ובכן – יש פתרון! קודם כל נציין שאין מניעה לבצע טיפולים קוסמטיים בעת שמירת הריון. נהפוך הוא- הטיפוח הבסיסי גורם לאישה להרגיש טוב יותר ונעים יותר עם עצמה ועם גופה במיוחד היות ובמצב של שמירת הריון הרבה אורחים מרשים לעצמם להגיע לביקורי בית (או בית חולים).

 

הצוות של קוסמטיקול מגיע לביצוע טיפולים קוסמטיים לנשים במצב של שמירת הריון הן בבית הלקוחה והן במחלקות להריון בסיכון בבתי חולים. אנחנו מבצעים את כל הטיפולים שלנו: הסרת שיער בשעווה (פנים וגוף), פדיקור ומיני פדיקור, מניקור ומיני מניקור, טיפולי יופי, טיפולי פנים (פחות מומלץ מבחינתנו בהריון), בניית ציפורניים ועוד.

 

כאמור ניתן להזמין את כל הטיפולים שלנו לאישה במצב שמירת הריון, אולם ישנם טיפולים, כגון פדיקור, בהם נוותר על העיסוי בכף הרגל (שהינו בד"כ חלק מהפדיקור) שאינו מומלץ לנשים בהריון בכלל ולנשים במצב של שמירת הריון בפרט ונתמקד בטיפוח כף הרגל, וזאת על מנת שלא לעודד צירי לידה.



 

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר