ערב גיבוש לנשים

ערב גיבוש לנשים הוא ערב מיוחד אשר מדגיש את הנשיות ואת הייחוד שבאישה. בין אם מדובר בפרס מיוחד לצוות בעבודה או בחברות קרובות שנפגשות לצורך ערב גיבוש, רעיונות לערב גיבוש לנשים בדרך סובבים סביב "העצמה נשית" ערבי שיחה וצחוק אשר אמורים לקרב את הנשים ולאפשר להן להרגיש ממש כמו פעם, כשהיה מקובל שנשים יושבות ב"אוהל האדום", אוהל הנשים.


ערב נשים לפי בקשתכן

הנושאים האפשריים לערבים מסוג זה הם רבים: אפשר לקיים ערב נשים שסובב סביב מיסטיקה, סדנאות צחוק, סטייליסטית ועוד.


כאשר מדובר בנשים שאינן חברות קרובות ואולי חברות לעבודה או לצוות שאינן מרגישות מספיק נוח לפעילויות הקשורות לנושאים כגון אלו שצוינו לעיל, מקובל להעלות כאפשרות ערב טיפוח נשי שכולל פעילויות ("לא מחיבות") כגון: מיני פדיקור לכל הבנות, מיני מניקור וטיפולי פנים קצרים.


אחוות נשים

ההרגשה הנעימה ששוררת בארוע וכן האחווה הנשית סביב נושא שהוא אופייני לנשים בלבד היא בלבד מספיקה כדי לגבש את הבנות ולגרום לשיחה נעימה ולקירבה גם בין נשים שאינן קרובות זו לזו.


ערב נשים מסוג זה מתאים ביותר לחברות קרובות שמתקבצות באחד הבתים ושוכחות לערב אחד מהבעלים, הילדים וטרדות היום יום ומתמסרות אך ורק לחוויה הנעימה שבטיפוח עצמי ובשיתוף חברות קרובות בחויה.


כמו כן ערב נשים זה מתאים גם כפרס או כערב גיבוש לנשים בצוות במקום עבודה. בין אם במשרד ובין אם בדירה שפונתה מראש מכל דייריה ויועדה למטרה זו.


ערב גיבוש קליל וכיפי

לאחר שהבנות מתאספות בדירה הקוסמטיקאית יוצרת סביבה מעגל של בנות ומתחילה לטפל בכולן אחת-אחת. היות והטיפולים קצרים מאוד אין הרגשה של "לחכות בתור" והבנות בינתיים חולקות סיפורים והאוירה נעימה ובעיקר נשית.


לערב גיבוש מיוחד כפרס לנשות צוות בחברה או ערב גיבוש שהמשותף לבנות הוא מקום העבודה אנו מציעים טיפולי מיני מניקור מיוחדים כגון צביעת ציפורני הבנות באותו צבע, או בצבע הלוגו של החברה או עם קישוטים המאפיינים את סמלה המסחרי של החברה.


 

 

הזמינו ערב גיבוש כיפי ומטפח ואנחנו נגיע עם כל הציוד הנדרש ונפנק אותך ואת כל המשתתפות!
 

צלצלו עכשיו 077-5561056

 

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר