טיפול פנים

כבר בימי קדם נהגו נשים לטפח את עורן, לטבול באמבטיות מבושמות ולמשוח על עורן חומרים מזיני לחות. המטרה העיקרית של טיפול פנים היא לשמור על ניקיון הפנים, לרענן את מראה הפנים, להזינו בלחות וכן לטפל בבעיות עור שונות (כגון אקנה, פיגמנטציה או הזדקנות העור).

 

ישנם כמה סוגים של טיפולי פנים (כאשר להלן נתמקד בשני סוגים שהם הבולטים ביותר):

 

טיפול פנים סטנדרטי

 

-  טיפול פנים הכולל ניקוי עדין של הפנים באמצעות התכשירים המתאימים, ריכוך עור הפנים, ניקוי עור הפנים בפילינג על מנת להסיר תאים מתים ולחשוף שכבת עור בריאה יותר, עיסוי קל של הפנים ולבסוף מסיכה להזנת העור. משך טיפול פנים סטנדרטי כשעה וחצי.

 

טיפול פנים באמצעות פילינג

 

– במהלך טיפול זה נעשה שימוש על ידי הקוסמטיקאית בחומרים פעילים החודרים אל מתחת לעור ומטפלים במספר בעיות. טיפול פנים בפילינג מעלים בעיות פיגמנטציה, מסיר תאים מתים, מותח עור מקומט וכן מטשטש צלקות.

 

מעבר לסוגי טיפולי הפנים שצוינו לעיל, קיימים היום גם טיפולי אנטי אייג'ינג, הסרת כתמי עור ועוד.

 

לאחר קבלת טיפול הפנים, הקוסמטיקאית תוכל להמליץ לך על תכשירים המתאימים לך בהתאם לסוג עור הפנים שלך ובהתאם לאבחון של הבעיות הספציפיות שזיהתה אצלך במהלך הטיפול.

 

ההתקדמות המהירה בעולם הקוסמטיקה מקרמים שהיו קיימים בעבר (שהיו טובים גם הם) לחומרים שיכולים היום גם לחדור לעור (דבר שלא היה קיים בעבר בגלל גודל המולקולות שלא הצליח לחדור את העור) הביא להשפעה מדהימה של החומרים על עור הפנים. 

 

לפיכך, טיפולי פנים איכותיים יכולים היום להקפיא את קצב ההרס לעור הפנים ולגרום למראה צעיר יותר גם בגיל מבוגר. כמו כן אחרי טיפול פנים, גם אם אין בעיות מיוחדות בעור הפנים, הפנים ירגישו ויראו חיוניות יותר וקמטים יטושטשו. 

 

מומלץ מאוד להגיע לקוסמטיקאית (מוסמכת ומקצועית בלבד) אחת לכמה חודשים (מומלץ כל כ-4 חודשים) לקבלת טיפול פנים סטנדרטי, היות ועור הפנים הוא אזור ועדין ופגיע שחשוף להשפעות המזיקות של הסביבה כמו גם למזג האוויר הבעייתי בארץ. ניתן ליהנות גם משירות קוסמטיקאית עד הבית, ולקבל טיפול פנים אצלך בבית מאחת מהקוסמטיקאיות המקצועיות שלנו.

 

אנו מספקים שירותים בכל הארץ: טיפול פנים בחיפה והצפון, תל אביב והמרכז, ירושלים, באר שבע והדרום.

בהריון? יש לנו טיפול מיוחד בשבילך!

אנחנו לא פוסחים על אף אחת ומציעים טיפול פנים מפנק לנשים בהריון. קוסמטיקאית מקצועית תגיע לביתך עם כל הציוד הנדרש ותעניק לך טיפול פנים בהריון – מפנק ובריא!

 

מעוניין/נת בטיפול פנים מפנק ומרגיע עד הבית?

 

צלצלו עכשיו 077-5561056

טיפולי פנים

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר