איפור קבוע

איפור קבוע הוא איפור המדגיש את תווי הפנים הטבעיים וכן לעיתים מטשטש פגמים טבעיים בפנים.

יתרונות האיפור הקבוע ברורים:

  • הוא נותן מענה לכל הנשים העסוקות אשר מבקשות להראות מושלם בכל עת, חוסך זמן רב מאוד, יעיל מאוד בקיץ החם והלח שלנו.
  • הוא עוזר לנשים אשר מרכיבות עדשות מגע ובגלל ליקוי ראיה קשה להן להתאפר עצמאית.
  • פיתרון האיפור הקבוע מבוקש מאוד גם אצל נשים בעלות ריסים וגבות דלילים, נשים בעלות תווי שפתיים חיוורים או צורת שפתיים לא מתאימה ואצל נשים בעלות אלרגיה לאיפור.
  • איפור קבוע נותן גם מענה לנשים דתיות אשר לא יכולות להתאפר בשבתות ובחגים.
  • איפור קבוע מחזיק מעמד כ-3 שנים. אם התחרטתם מיד לאחר ביצוע איפור קבוע: לא נורא! אפשר למחוק את האיפור הקבוע באמצעות לייזר או בצביעה חוזרת בגוונים טבעיים (כמובן שיכול להיות שהאיפור הקבוע לא יטושטש באופן מוחלט וישארו מעט סימנים לכך שבוצע האיפור הקבוע).

איך מבצעים איפור קבוע?

ההליך פשוט מאוד. ראשית, מאלחשים את האזור בו מבצעים את האיפור הקבוע. לאחר מכן עוברת הקוסמטיקאית/מאפרת עם מחט בעלת צבע על האזור. לאחר הטיפול האזור מעט אדום אך כבר לאחר כשבוע אפשר לראות את התוצאה. לאחר כחודש אפשר לתקן את האיפור הקבוע, אם יש צורך בכך. בדרך כלל יש צורך בטיפול אחד או שניים בהליך האיפור הקבוע. ההחדרה האיטית של הצבע מאפשרת את שימורו בעור באופן אחיד. טיפול ראשון אורך בין שעתיים ל-3 שעות (תלוי באזור הפנים).

יצויין כי איפור קבוע דוהה בשמש ולכן רצוי למרוח קרם הגנה בעת החשיפה לשמש (טיפ שנכון תמיד למעשה...)

איפור קבוע ניתן לעשות במספר אזורים בגוף. הפופולאריים ביותר הם:

איפור קבוע לשפתיים

איפור קבוע לאזור השפתיים יוצר מראה רענן וצעיר וכן משווה לשפתיים מראה מלא וחושני יותר והינו פופולרי ביותר. שתי השיטות הבולטות באיפור קבוע לאזור השפתיים הן ציור של קו קונטור מסביב לשפתיים להדגשת צורתן ומילוי השפתיים בצבע למראה מלא יותר של השפתיים.

המאפרת שתגיע תסייע לכן בבחירת הצבע הנכון לכן, אך בדרך כלל מומלץ לבחור בגוונים טבעיים ולא להמר על צבעים מיוחדים שיהיה קשה להסיר בהמשך.


איפור קבוע לעיניים

ישנן מספר אפשרויות לאיפור קבוע של איזור העיניים אך האפשרות הפופולארית ביותר היא הדגשת קו הריסים ("אייליינר"). הדגשה זו מתאימה לכל פנים ומשווה מראה ריסים מלא יותר ופנים מלאות הבעה.


איפור קבוע לגבות

גבות הן יסוד חשוב בפניה של האישה. אולם, לא כל הנשים הן בעלות גבות מושלמות – חלקן קצרות מדי, ארוכות מדי או דלילות מדי. איפור קבוע באזור הגבות מקצר את זמן האיפור היומי של נשים אשר מציירות את אזור הגבות (פיתרון שאינו אידיאלי בשל מזג האויר הישראלי) וגם למי שאינה משתמשת בעיפרון, איפור קבוע באזור זה מאפשר שמירה על צורת הגבות ומראה מעוצב תמידי.


יש מגוון רב של צבעים בהם ניתן להשתמש והעיקרון הוא לערבב את הצבעים באופן ובמינון כך שיתקבל הגוון הרצוי ללקוחה. במהלך הטיפול משתמשים בכלים חד פעמיים בלבד לשמירה על הסטריליות.

 

איפור קבוע מקצועי ואיכותי אצלך בבית, במקום שנוח לך. 
נבוא אליך עד הבית עם כל הציוד הנדרש.
אחרי הטיפול לא תצטרכי לדאוג יותר להתאפר בבוקר או לפני יציאה!

צלצלי עכשיו 077-5561056

איפור קבוע

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר