איפור מקצועי


איפור מקצועי הוא איפור נכון כלומר: האיפור המתאים ביותר למבנה הפנים של האישה, צבע העיניים שלה וכן לאופייה. לכל אישה יש משהו בפניה שהוא זה שמעניק לה את יופייה.
 

בין אם זה ריסים ארוכים, גומות חן, עיניים גדולות, שפתיים חושניות, לחיים גבוהות ועוד. איפור מקצועי יודע להבליט את כל אלה ויודע למשוך את העין ליופי שבאישה וכן להשתלב בקלות עם כל השאר: אופי האישה, סגנון לבושה וגם תנועות גופה. למעשה כל אחת יכולה לאפר ולהתאפר, אך רק איפור מקצועי יהיה זה שירומם את הנתונים הטבעיים של האישה למקסימום של יופי ואסטטיקה.
 

איפור מקצועי יודע להבליט את מה שצריך להבליט ולטשטש את מה שפוגם בפנים. כל אישה יכולה להרגיש ולהראות יפה עם מגע של איפור מקצועי.
 

פעמים רבות מקשרים את התחום של איפור מקצועי עם עולם הדוגמנות, מגישי החדשות וכוכבי הקולנוע אשר צריכים להיות תמיד מאופרים היטב בצילומי אופנה, צילומי פרסומות או הופעות בטלוויזיה. המאפרים המקצועיים בתחום זה עובדים שעות ארוכות. אולם, בין אם המאפרת המקצועית עובדת על איפור מקצועי להפקת אופנה ובין אם על איפור לארוע, מהות איפור מקצועי היא זהה: הבנת האדם מולו עומד המאפר, אבחון סוג/טון העור שלו והתאמת האיפור לאופי ולמראה האדם. 
 

השלבים המרכזיים של איפור מקצועי הם:

 

א. אבחון פני הלקוח (סוג העור, טון העור, הצבעים המתאימים לו)

ב. ניקוי פני הלקוח (ניקיון מלא, כולל ניקוי איפור קודם)

ג. איפור פני הלקוח בעזרת המוצרים הדרושים (מייק אפ, קונסילר, אודם, סומק, צלליות ועוד).

ד. השלמת המראה ומקסום התוצאה.

 

לעזרתו של איפור מקצועי כדאי לפנות במספר מקרים: כלה לפני חופתה, אירוע חשוב- עסקי או פרטי, אם רוצים סדנה פרטית של ייעוץ וטיפים ממאפר מקצועי ללימוד איפור עצמאי נכון ומחמיא יותר, או סדנה למסיבת רווקות, יום הולדת ועוד.
 

בבחירת המאפר המקצועי כדאי מאוד להתרשם מתמונות של לקוחות קודמות של המאפר ולבדוק אם המאפר מתאים את האיפור ליופי ולפנים של כל אחת. כן מומלץ לבחור מאפר מקצועי מנוסה שיש עימו כימיה, במיוחד לפני אירוע חשוב בו אסור שתהיינה טעויות.
 

יש לך אירוע ואת רוצה להראות במיטבך? מעוניינת באיפור עשוי בקפידה? 
 

צלצלי עכשיו 077-5561056


איפור מקצועי
 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר