קוסמטיקאית רפואית

 
קוסמטיקאית רפואית היא קוסמטיקאית בעלת הכשרה רפואית-קלינית אשר לאחר מכן קיבלה הסמכה ממשלתית (ממשרד הבריאות). פעמים רבות תעבוד הקוסמטיקאית הרפואית במרכז רפואי כחלק מצוות.
קוסמטיקאית פרא-רפואית היא קוסמטיקאית בדרגה מעל קוסמטיקאית רפואית אשר קיבלה הכשרה קלינית והיא נמצאת בהליכי למידה מתמשכים בתחום, לרבות השתלמויות, הדרכות ועידכונים שוטפים בתחום הקוסמטיקה הרפואית.  
קוסמטיקאית רפואית משתמשת למעשה במגוון של פתרונות ואמצעים רפואיים על מנת לפתור בעיות בעור הפנים. למעשה, הקוסמטיקאית הרפואית מטפלת בבעיות החמורות ביותר של העור (לרבות: פטריות, עור יבש, אקנה, פיגמנטציה ועוד) ומשלבת טיפול רפואי בטיפול קוסמטי.
הקוסמטיקאית הרפואית מתמקדת בבניית מערך טיפול אינדיווידואלי לכל מטופל לפי האבחון הקליני שביצעה. מטרת הקוסמטיקאית הרפואית היא לגרום לשינוי משמעותי בעור הפנים באמצעות הטיפול שנבנה אישית, כאמור, לכל מטופל. ההתמקדות היא בעיקר בטיפול בבעיות אקנה, פיגמנטציה והזדקנות העור.
לאחר האבחון הראשוני אצל המטופל, הוא יתחיל סדרת טיפולים אשר במהלכה הוא יטופל בהתאם לבעייתו. הקוסמטיקאית הרפואית לרוב תעזר בטיפול אנטי-אייג'ינג, פילינג רפואי, טיפולי אקנה, טיפולים שונים לעור פגוע או יבש ועוד. קוסמטיקאית רפואית היא בעלת הכשרה לבצע פילינג רפואי קל או בינוני לעור הפנים (פילינג עמוק מבוצע על ידי רופא עור).
בנוסף, יקבל המטופל במסגרת האבחון והטיפול המלצה מהקוסמטיקאית הרפואית על תכשירים שונים בהם עליו להשתמש (לחיטוי העור וכיו"ב).
הטיפול הקוסמטי אצל קוסמטיקאית רפואית הוא פעמים רבות ממושך. אחת הסיבות להתמשכות התהליך היא המעקב הנדרש אחר המטופל על ידי הקוסמטיקאית הרפואית ובדיקת השפעת החומרים על מצב עורו. לעיתים, בשל תופעות לוואי, ידרש המטופל להחליף תכשירים בהם הוא משתמש - אין להיבהל מכך. בכל מקרה על המטופל להתמיד בתהליך אצל הקוסמטיקאית הרפואית במיוחד על מנת לוודא שהעור אכן מבריא ואין צורך בהתערבות רפואית.
במידה והמטופל מבקש להשתמש במוצרים אשר עשויים מחומרים טבעיים בלבד- קוסמטיקאית רפואית יכולה למלא בקשה זו אם היא בעלת ידע והכשרה בקוסמטיקה טבעית.
כמובן שיש חשיבות עליונה לבחירת קוסמטיקאית רפואית אשר תהיה אמינה ומקצועית ככל האפשר, בעלת ההסמכה הנדרשת ובעלת ניסיון, דבר אשר יוביל את המטופל לטיפול הטוב ביותר עבורו.
מעוניינת שקוסמטיקאית רפואית של קוסמטיקול תטפל בך אצלך בבית, במקום שנוח לך? 

צלצלי עכשיו 077-5561056

קוסמטיקאית רפואית

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר