מניקור

מניקור

טיפוח אסטטי לציפורניים בכפות הידיים. מניקור הוא טיפול פשוט וניתן לבצעו בבית, אך באמצעות טיפול מקצועי יקבל הלקוח מניקור בחומרים שלא נמצאים בכל בית ומיד מיומנת. הטיפול ואורך המניקור משתנה ממניקוריסטית למניקוריסטית אך בעיקרו כולל: הוצאת עוד מיותר מסביב לציפורניים, שיוף וניקוי הציפורניים, פילינג ועיסוי לכפות הידיים, מריחת לק.

לאחר סיום המניקור הציפורניים יראו מטופחות ועור הידים יהיה נקי ורך. אפשרויות עיצוב הציפורניים במניקור הן רבות ויש הבוחרות בצבעים שונים, מדבקות בעיצובים שונים או אבנים מודבקות. לבעלות ציפורניים קצרות אפשרויות העיצוב מוגבלות יותר ויש שיבחרו בבניית ציפורניים על הציפורניים הטבעיות שלהן.

מניקור הוא טיפול שיש לחזור עליו מפעם לפעם ותדירות החזרה עליו תלויה בקצב צמיחת הציפורניים ובאורח החיים של הלקוח/ה (ידוע שקצב צמיחת הציפורניים הממוצע הוא כ-עשירית מילימטר ביום וכ-3 מילימטרים בחודש)..

בין מניקור למניקור רצוי לשמור על נקיון הציפורניים – באמצעות שטיפה במים ואת עור הידיים כדאי לרכך מדי פעם באמצעות קרם לחות.

הביטוי פרנץ' מניקור מתייחס לעיצוב הלק של הציפורן – לא לשלב מסויים בטיפול המניקור. הכוונה למראה ציפורן שמתקבל ממריחת לק בגוון טבעי או שקוף על הציפורן שקצה צבוע בפס לבן.

קיימות שתי שיטות עיקריות למניקור: מניקור רטוב ומניקור יבש.

מניקור רטוב כולל השריית היד במים, ניקוי העור העודף על פני הציפורן וסידור הציפורניים בצורה המשתלבת עם מבנה האצבעות.

מניקור יבש כולל ניקוי העור העודף על פני הציפורן באמצעות מרכך עור וסידור הציפורניים בצורה המשתלבת עם מבנה האצבעות.

כך או כך מניקור מתחיל בריכוך העור באמצעות השריית היד במים (במניקור רטוב) או במים עם שמנים או מלחים, או באמצעות מריחת חומרים שונים (במניקור יבש). לאחר מכן דוחפים את העור מסביב לציפורניים בחלקים מסויימים ומסירים רקמת עור מתה. לאחר מכן מטפלים בציפורניים עצמן: גוזרים ומשלימים את העיצוב באמצעות שיוף בפצירה. לבסוף מורחים לק ללקוחות שמבקשות, בהתאם לבקשתן.

מניקור הוא בעיקרו טיפול בטוח היות ואין בו חדירה לשכבות עמוקות של העור, שמירה על היגיינת הציפורניים באמצעות מניקור קבוע לצד ניקיון שוטף של הציפורניים יגנו מפני מחלות ובעיות שונות.

מניקור מקצועי ואיכותי אצלך בסלון, במקום שנוח לך. נבוא אליך עד הבית עם כל הציוד הנדרש ונפנק אותך!

צלצלו עכשיו 077-5561056

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר