הסרת שיער בשעווה

הסרת שיער בשעווה נעשית משנה לשנה יותר ויותר אטרקטיבית בעיני נשים וגם בעיני גברים. גם הנשים וגם הגברים מבינים את הנוחות ותחושת הניקיון הטמונה בהסרת שיער ובפרט בהסרת שיער בשעווה, שהיא שיטה מהירה ונוחה להסרת שיער.
 

הסרת שיער בשעווה נפוצה ומבוקשת מאוד בקרב נשים בכל העולם (וכאמור ישנה עלייה בהסרת שיער בשעווה גם לגברים) וזאת בעיקר בזכות ייתרונותיה הרבים שיפורטו בהמשך. לשיטת הסרת השיער בשעווה ישנו גם חיסרון אחד עיקרי ובולט - הכאב. מרבית הכאב הנגרם בזמן הסרת שיער בשעווה מקורו בחום השעווה ובמשיכת השיער המהירה אשר לעיתים עשויה  להכאיב.
 

שני סוגים עיקריים של שעוות

השעוות בעיקרן מתחלקות לשני סוגים - הסוג הראשון הוא שעווה קרה, וושימושה העיקרי הוא להסרת שיער מאזורי גדולים גוף כגון רגליים, ידיים וכדומה. סוג השעווה השני הוא שעווה חמה, המשמשת להסרת שיער מאזורי גוף קטנים ועדינים יותר כמו למשל אזורי המפשעה, בית השחי וחלקי הפנים. כמו כן יש שיתעניינו לדעת כי השעווה הקרה יעילה יותר בהסרת שיער קצר שצמח אחרי גילוח.
 

תהליך הסרת שיער בשעווה

תהליך הסרת שיער בשעווה הוא פשוט ולרוב מתחיל בניקוי העור באמצעות תחליב ייעודי. לאחר מכן מוסר השיער באמצעות השעווה מאזורי הגוף הרצויים על ידי מריחת השעווה על האזור הרצוי בגוף, הדבקת פיסת בד או נייר על גבי השעווה הצמודה לגוף ולבסוף הסרת השיער באמצעות משיכה מהירה שלה. המריטה המהירה גורמת להוצאת שורש השערה בזכות הידבקותה לשעווה וכך מתקבלת תוצאה של אזור נקי משיער. מומלץ מאוד להזין את אזור הגוף ממנו הוסר השיער בסוג של שמן בעל תכונות אנטי-דלקתיות. באותה הזדמנות מקבל האזור ממנו הוסר השיער גם עיסוי מרגיע.
 

לאחר הסרת שיער בשעווה רצוי שלא להיחשף לשמש (רצוי במשך כ-24 שעות) וכן רצוי שלא להתקלח מיד לאחר הסרת השיער בשעווה (כדאי להמתין כשעה לאחר הטיפול).
 

כמובן שרצוי בין טיפולי הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית שלא לגלח את השיער.
 

 

היתרונות המרכזיים לשיטת הסרת השיער בשעווה

  1. השיער צומח באופן פלומתי יותר ולא קשה וזיפי כמו לאחר גילוח;
  2. השיער צומח בדלילות יותר מאשר אחרי גילוח;
  3. קצב צמיחת השיער איטי בהרבה מאשר לאחר גילוח (לאחר הסרת שיער בשעווה השיער צומח לאחר מס' שבועות לעומת שיטת הגילוח לאחריה צומח השיער לאחר מס' ימים בלבד).


להסרת שיער בשעווה באופן דיסקרטי, מהיר ונוח אצלכם הביתה...

צלצלו עכשיו 077-5561056
 

הסרת שיער בשעווה

 
כתבו עלינו:
טיפולים מובילים בקוסמטיקול: פדיקור | טיפול פנים | בניית ציפורניים | איפור קבוע | מפת האתר